Lekker

Chatten met ziggo ik wil neuken voor geld

Zaterdag 11st, November 2017 2:12:12 Am
[BANCHOR] vilg seks
Stuur een gratis bericht
naar hgnnts
Offline
hgnnts
  • 45 jaar Vrouw, Schorpioen
  • Zeeland, Netherlands
  • Marathi(Beginner), Portugees(Mooi zo)
  • koken, Kweker
  • ID: 4922795556
  • Vrienden: mannyc2, johnthompson
Profiel
Geslacht / Vrouw
Kinderen / 2
Hoogte / 184 cm
Status / Actieve look
Onderwijs / Eerste
Roken / Ja
Drinker / Ja
Contacten
Naam / Patti
Profiel bekijken: / 6736
Telefoon: / +312235-142-74

Beschrijving:

Wat een boeven zijn Ziggo! Ik kom erachter dat ze al bijna twee jaar verschillende factuurbedragen van mijn rekening afgeschreven hebben en als je ze belt om dit te vertellen, wordt het afgedaan als "administratieve fout" - elke maand weer tho?! Een uur met ze aan de telefoon gehangen hierover en constant een beetje om alles heen kletsen en geen concrete antwoorden kunnen geven.

Nadat ik achter de factuurbedragen kwam en ze zo vaag hierover waren, heb ik meteen opgezegd. Wat een aanfluiting dit bedrijf man. Wat een gaar bedrijf is dit en wat een nog gaardere klantenservice. Ik bellen, hangen ze gewoon op na 5 minuten in de wacht. Ik nog een keer bellen, zeer geïrriteerd, sta ik meer dan een half uur in!! Ondertussen chatten met Ron, die z'n best doet I guess, maar ik ben inmiddels al laaiend.

Wat is dat voor achterhaald "advies", is dit ?! Ziggo sucks. Would not recommend. Update: Ron also sucks en deed totaal niet zijn best. Verliet het chat gesprek gewoon zonder passende oplossing en voordat ik kon reageren. Ziggo is echt het meest incompetente bedrijf waar ik ooit mee te maken gekregen hebt. Op een dag kon ik niet meer inloggen met mijn emailadres, vreemd dacht ik.

Blijkt het dat een of andere werknemer van ziggo een emailadres in mijnziggo gezet heeft die helemaal niet van mij is. Iemand anders heeft dus maanden lang mijn emails kunnen ontvangen. Dat is nog niet alles, de prijs van mijn abbonement was opeens met zo'n 4,5 verhoogd.

Zal wel inflatie zijn dacht ik, wel vreemd dat ze dat niet even melden. Blijkt dat ik dus 1,5 jaar betaald heb voor een mediabox die ik helemaal niet had. Oplichters, niet met ze in zee gaan. Service is zero. Als het werkt gaat het wel, maar als er iets mis gaat krijg je te maken met de totaal niet klantgerichte service van Ziggo. Weken geleden ging mijn extra media box XL ook wel baby box genoemd defect.

Dus mijn 2e TV is nu volledig onbruikbaar. Dit was niet de eerste keer want dat ding gaat ongeveer 2 jaar mee. Maar dit keer kreeg ik de melding dat ze de box aan het uitfaseren zijn. Op zich prima, maar vervolgens werd gezegd dat er ook nog geen nieuwe oplossing is. Succes verder. Nadat ik aangaf dat dat niet acceptabel is werd er doodleuk gemeld dat ze het heeeel jammer voor mij vonden.

En, oh ja, voor 20 euro per maand meer kon ik wel overstappen naar een abonnement waarmee mijn probleem opgelost zou zijn Trap dus niet in hun mooie beloftes!!! Ben nooit klant geweest bij ziggo. Zal ik ook nooit worden. Maar ben al 4 jaar bezig om te vragen of ze alsjeblieft geen post willen sturen.

Postfilter, mailcontact, webcams. Overal heeft ziggo lak aan. Laatste keer vroegen ze om mijn ID kaart om de post te laten stoppen. AVG hebben ze schijnbaar nog nooit van gehoord daar! Het werkt allemaal wel,maar om in te loggen voor je mail heb je een HBO opleiding nodig,en opgeslagen wachtwoorden worden niet herkend.

Heb ook al een keer of 9 een nieuw wachtwoord aan gevraagt,en steeds een brief terug gekregen met log in code. Gaat even goed,maar zodra wachtwoord is veranderd begint de ellende weer. Heb al meerdere belangrijke mails gemist dankzij dat Ziggo. Ik heb dus besloten abbo op te zeggen,en is reeds gebeurt. Toen Ziggo nog Casema was was het een prima provider,maar ik raad Ziggo niemand meer aan,zo bizar slecht.

Zo vaak storingen en klachten worden niet eens behandeld. Tijd voor een nieuwe provider. Het lijkt net alsof je teruggaat in de tijd van wurgcontracten en schofterig gedrag. Ze naaien je gewoon een oor aan. Ik werd gebeld voor een offerte en de volgende dag had ik een installatie pakket op de stoep terwijl ik niets had gekocht. Nu zit ik eraan vast. Echt schofterige mensen aan de telefoon.

Ga aub hiermee niet in zee! De WiFi doet het heel vaak niet maar wel lekker elke maand veel geld betalen. Ik heb alleen een TV abonnement via de kabel en dat werkt prima. Via de Ziggo App zou het wel fijn zijn om meer te kunnen streamen via Apple TV of Chromecast en ook zou doorspoelen bij terugkijken fijn zijn, want als je een keer op de verkeerde knop drukt kun je opnieuw beginnen. Niet zo fijn bij een film of praatprogramma. Ik snap dat er centjes verdiend moeten worden, maar bij herhalingen Ik belde om een nieuw abonnement in te laten gaan lagere kosten.

Geen probleem, geen gepush en nog een vrolijk gesprek met humor ook. Zo kan het ook. Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt! De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat.

Is het dan verholpen? Joost mag het weten. Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd.

Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt. Hoe is het godsnaam mogelijk om 24! Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!! Wi-Fi valt al sinds december steeds weg. We blijven Ziggo bellen, er is zelfs een monteur geweest, maar Ziggo kan dit probleem blijkbaar niet verhelpen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat er zoveel kosten worden bij gedaan. Ziggo doet echt niks om hun klanten te houden, dat is duidelijk.

Ziggo had mijn tv en WiFi geblokkeerd omdat ik een rekening te laat betaald had, daarover klaag ik niet want dat is mijn eigen fout. Na de blokkade heb ik direct via de app betaald, en daarna telefonisch contact opgenomen, dit was om 10u De blokkade werd eraf gehaald, en de mail met de betaallink moest negeren omdat ik al betaald had. Om 17u30 weer geblokkeerd. Weer telefonisch contact. Mijn betaling was om 14u verwerkt en toch geblokkeerd voor 24u???

Zij hebben dus een fout gemaakt maar kunnen mij verder niet helpen. De betaling is verwerkt binnen 4u en mij 7,5u later toch weder blokkeren??? Heel de avond en dag dus zonder Wi-Fi en tv!! En de klantendienst doet geen hol om te helpen!! Augustus stap ik na 1j weer over naar KPN!!

Mijn moeder van bijna 90j. Ik ben nu al vanaf maandag 20 april bezig om een nieuwe modem te krijgen. De medewerker van Ziggo beloofde mij een spoedafspraak voor 22 april i.

Er zou op 22 april door een monteur van Ziggo een nieuwe modem worden gebracht tussen 12 en uur. Geen monteur. Volgens Ziggo zelf kon ik een modem halen bij Mediamarkt Akerpoort Osdorp. Zo werd mij medegedeeld door een medewerkster van Ziggo, ook niet waar.

De Ziggo medewerkster deelde mij tot 2x toe haar excuus aan. Het zou wel aan de Corona virus leggen zij zei. Walgelijk om te horen. Nu moest mijn moeder ook nog eens tot 28 april wachten op een modem.

Ziggo wil en kan niet sneller handelen door de Corona virus. Gewoonweg beschaafd onbeschoft om de Corona virus te gebruiken voor vertragingen etc.

Ook de winkel in de Ferdinand Bolstraat te Amsterdam heeft ook geen modems vertelde de medewerkster.

Link Privacy
Copyright © 2018-2020 befitamersfoort.nl